Kundeoplevelsen er afgørende for relationen til dine kunder. Den kan ligefrem være udslagsgivende for, hvordan de opfatter dit brand. Derfor er kunsten at kunne se oplevelsen udefra. At kunne se verden fra deres perspektiv og ud fra det være i stand til at afgøre, hvordan du som brand passer ind. Formår du samtidig at have en konsistent og nærværende tilstedeværelse på det rette mix af kanaler med relevant indhold, er du godt på vej til at levere en kundeoplevelse, der vil blive husket.
Kundeoplevelse
Giver du dine kunder mulighed for at vælge bæredygtigt?
Kundeoplevelse
Kend din kundes 'Zero Moment Of Truth'
Kundeoplevelse
VVS Mester - Mester i kurven
Kundeoplevelse
Opskrift på cookies, som giver ro i maven
Kundeoplevelse
Kunderejser og kundeoplevelser
Kundeoplevelse
Kunsten at turde være anderledes
Kundeoplevelse
Kunderejsen og evnen til at agere rejseguide
Kundeoplevelse
Livet i overhalingsbanen
Kundeoplevelse
Arbejder du strategisk med SEO?
Kundeoplevelse
Personas vs Mindsets
Kundeoplevelse
Innovative forretningsmodeller