Tænk test ind i projektet

Et velovervejet og struktureret testforløb kan minimere irriterende fejl - og spare dig for mange penge.

Vil du gerne vente til sidste øjeblik med at teste (eller værre endnu; springe over, hvor gærdet er lavest), så har du god grund til at læse videre.

En struktureret test-proces

Lad os slå fast; Når et digitalt projekt tager form, er det væsentligt at indtænke test som en naturlig del af processen, allerede fra starten af projektet.

Med tidlig test forløber projektet mere glidende, og du undgår ubehagelige overraskelser kort før release. 

Se Lars fortælle om, hvorfor test bør tænkes ind tidligt i projektet:


Hvilke browsere og platforme anvender dine kunder på dit website?

Med konkret viden om platforme, kunder og målgruppe for din forretning, har du bedre mulighed for at skabe en brugervenlig oplevelse og opsnappe uventede fejl på dit website.

Google Analytics er fx et fantastisk værktøj til at se, hvilke enheder (PC, tablet, mobil), browsere (Internet Explorer, Safari, Chrome) og operativsystemer (Android, iOS, Windows ...), som hovedparten af dine besøgende tilgår dit website på, og som du derfor bør sikre dig, at din løsning virker optimalt på.

Mavefornemmelse og god brugeroplevelse

Hos Klean tester vi på baggrund af de besøgendes præferencer. 

Lars, vores dedikerede testmand, tester alle Kleans kundeprojekter. Og med alle, mener vi alle! 

Lars kan, med sin både intuitive og teknisk skarpe tilgang, finde huller og fejl på tværs af browsere, devices og operativsystemer.

Med en beskrivelse af de konkrete problemer og fejl, bliver de rettet af udvikler-teamet i tide. Du får som virksomhed en grundlæggende, god mavefornemmelse med projektet - og dine besøgende får en optimeret, gennemtestet brugsoplevelse, når de besøger dit website.

Følg os her