Få The Journey tilsendt med posten

Vil du have vores avis i hånden? Så udfyld nedenstående formular, og vi sender den til dig. I samme ombæring tilmelder vi dig vores nyhedsbrev, så du kan holde dig opdateret på de spændende ting vi går og laver.

The Journey er en metodik og et arbejdsredskab til forretningsudvikling – til at udvikle intelligent marketing og teknologi, der løser et problem for dine kunder og flytter din forretning.

 

 

 Kan du ikke vente på dit eksemplar, så hent avisen her som pdf (3,7 MB)

The Journey skaber forretningsværdi

60% af alle kunderejser starter digitalt – og ofte Mobile First. For luksusbrands er tallet endnu højere. Derfor er det meget relevant at spørge: Ved du, hvad du skal bruge viden om – og mapping af – kunderejser til?

The Journey skal tages helt bogstaveligt. En rejse, som identificerer alle de kontaktpunkter, hvor en kunde interagerer med din virksomhed. Kunderejsen kan være kort, den kan være lang, og den kan være kompleks, alt efter om det er et kort eller langvarigt forbrugsgode eller serviceydelse, kunden skal købe, men vi koger det hele ned til konkrete løsninger, du kan handle på, og komme ned i driften, nu og her.

Tykke rapporter og lange processer har det med at samle støv. Vi tror på en enkel og effektiv proces, der kan omsættes til adfærd og handling med det samme. Kortlægning af eksisterende kunderejser har ingen værdi, hvis ikke der samtidig peges på, hvor og hvordan en ny og bedre kunderejse kan skabe værdi og hjælpe kunden.

Vi har specialiseret os i at gøre processen meget konkret. Vi starter der, hvor kunderejsen er vigtigst, og hvor det bedst kan betale sig at gøre rejsen bedre – hvor kunden oplever den største forskel. På den måde kan du hurtigere og billigere komme i gang, og derfra kan vi sammen arbejde videre og udbrede kortlægningen og forbedringen af kunderejsen.

Følg os her