Af: K. Bubber Outzen 28. marts 2017

Hvorfor 250 millioner pizzaer om året ikke tager fejl

Når nu virksomheden er Europas førende B2B leverandør af pepperoni så skal den digitale brugeroplevelse og det tekniske setup jo følge med. Det var nogle af årsagerne til det markante løft, der fremadrettet skal gøre det lettere at navigere rundt for eksisterende og kommende kunder.

Kender du smagen af pepperoni, kender du smagen af DK-Foods, Europas førende pepperoni specialister. DK-Foods’ særkende er konkurrencedygtige priser og kvalitet, leverancesikkerhed og effektivitet i produktionen. Hvert år leverer de pepperoni til 250 millioner pizzaer.

“DK-Foods er vokset markant de seneste år og har vundet de markedsandele, vi oprindeligt satte os for, men samtidig undervejs måske forsømt at få opdateret vores online ansigt i takt med udviklingen. 727+Klean havde en god forståelse for vores forretningsmodel, hvilket medførte en smertefri og ukompliceret proces fra start til slut.

Samarbejdet med Klean har været rigtigt godt. Vi kom selv med en række eksempler på websites, vi godt kunne lide, og der blevet taget højde for de retningslinjer, vi havde for sitet. Der var god kommunikation gennem hele forløbet, uden det var tidskrævende for os.

Projektteamet besøgte os en hel dag på fabrikken. Vi talte de centrale budskaber igennem, og efterfølgende har det været meget enkelt at deltage i den proces, Klean arbejder efter, fra design af prototype, godkendelse af tekst og billeder til det endelige website.


Vi har fået et stilfuldt website med en stærk identitet og et modigt design, som har flyttet os derhen, hvor vi gerne vil være online, og det er foregået i en god atmosfære og en smidig og målrettet kommunikation”, slutter Per Larsen, Adm. Dir.

For første gang i Kleans historie blev indvielsen af et nye site ikke fejret med kage og champagne, men i stedet Pizza Pepperoni og en kold øl.

Kunde

 DK-Foods logo
Løsning
Klean har leveret en komplet webløsning i Umbraco, brugertests, design, UX, strategisk sparring samt konceptudvikling. Selve designet afspejler farve- og layoutmæssigt produktionen og pakkeriet hos DK-Foods og giver de to primære målgrupper hos deres kunder utvetydige indgange, når de henvender sig på sitet.

Om DK-Foods
DK-Foods A/S blev grundlagt i 2003, og er i dag Europas førende specialister i pepperoni inden for B2B sektoren.
Efter seneste udbygning og investering produceres der over 200 ton pepperoni om ugen og de er altid på forkant med udviklingen, så de kan vokse med eksisterende og nye kunder

Besøg siden
www.dk-foods.dk

Vi har fået et stilfuldt website med en stærk identitet og et modigt design, som har flyttet os derhen, hvor vi gerne vil være online, og det er foregået i en god atmosfære og en smidig og målrettet kommunikation”

Per Larsen
Adm. Direktør

Digital platform skabt til det professionelle marked

727+Klean har leveret den samlede løsning, som omfatter både teknologi, brugervenligt design og relevant og aktuelt indhold målrettet professionelle segmenter. Klean har desuden varetaget projektledelsen af den samlede leverance efter en agil model med projektdeltagere fra DK-Foods, 727 communication og 727 Photo.

727 communication har leveret tekst, og 727 Photo har stået for fotograferingen. Websitet er baseret på Umbraco 7.0. Selve designet afspejler farve- og layoutmæssigt produktionen og pakkeriet hos DK-Foods og giver de to primære målgrupper hos deres kunder utvetydige indgange, når de henvender sig på sitet.

For yderligere information kontakt Ole Østergaard på +45 24 63 01 92 | ole@klean.dk

 

Se flere af Kleans projekter herunder

Hvordan arbejder vi i Klean med strategi, værdiskabende aktivering digitalt og får forløst potentialet hos vores kunder?

Vi har skrevet lidt mere om det i vores avis, The journey som du kan hente her, og læs bla. om digitale købsprocesser, visuel identitet og konverteringsrater. Områder hvor, vi også kan gøre en forskel for dig.

Følg os her